Nejlepší Loterie s Trustly

Trustly je jednou z nejlepších online platebních metod, která uživatelům umožňuje platit za služby bez bankovní karty nebo mobilní aplikace. Byla založena v roce 2008 ve Stockholmu švédskou fintech společností Trustly Group. Zpočátku byla označována jako InstantBank. Dnes společnost spolupracuje s více než 6 300 finančními institucemi a má zákaznickou základnu přibližně 525 milionů. Otevřený bankovní systém usnadňuje převod s jinými online obchodníky, jako je PayPal, eToro, AliPay, eBay, Dell, GoFundMe a Wise. Trustly se běžně používá v Evropě, Severní Americe a regionu Společenství nezávislých států (SNS).

Nejlepší Loterie s Trustly
Jak provést vklad u Trustly
Jak provést vklad u Trustly

Jak provést vklad u Trustly

Trustly v roce 2019 získal 1 miliardu spotřebitelů a v roce 2020 rozšířil své služby do Kanady a Austrálie. Mechanismus Trustly probíhá v reálném čase a okamžitě. Díky snadnému použití na mobilních zařízeních je Trustly perfektní pro transakce s herními weby a online loterií. Přeshraniční platby jsou také možné při hře na zámořské loterii.

Zákazníci si nemusí registrovat účet u Trustly, aby jej mohli používat na loterijní stránce online nebo u jiného obchodníka. Pokud se objeví mezi způsoby vkladu, mohou sázející převádět prostředky, aniž by opustili online loterijní web. Na některých platformách se může zobrazovat jako InstantBank, ale služba je stejná. Před použitím Trustly by si hráči loterie měli ověřit, zda jejich banka spolupracuje s Trustly.

Všechny velké banky ve Švédsku, Finsku, Dánsku a Španělsku podporují transakce Trustly. Peníze pocházejí přímo z bankovního účtu po propojení s Trustly. Nemělo by se tedy zaměňovat s online bankovním účtem. Služba nabízí extra zabezpečení k přímému bankovnímu převodu.

Je dobré si ověřit u online loterie případné poplatky, které mohou být při použití této transakční metody účtovány. Trustly si za online platby nic neúčtuje. Dalším faktorem, který je třeba zvážit, je limit minimálního vkladu. Jakmile je vše jasné, hráči loterie by měli postupovat podle těchto kroků, aby dokončili vklad Trustly.

  1. Vyberte hru lotto a klikněte na hrát
  2. Otevřete okno vkladu na stránce pokladna/platby
  3. Vyplňte částku, kterou chcete vložit jako zálohu
  4. Jako poskytovatele bankovnictví vyberte Trustly
  5. Zobrazí se nové okno pokladny
  6. Přihlaste se k účtu online bankovnictví
  7. Potvrďte částku, která má být stržena z bankovního účtu

Po potvrzení budou prostředky ihned vstoupit na lotto stránku. Jednou z výhod Trustly je minimalizace online podvodů. Jak sázející, tak poskytovatel loterie se těší optimálnímu zabezpečení.

Jak provést vklad u Trustly
Jak provést výběr s Trustly

Jak provést výběr s Trustly

Výplaty v loterii nemohou být s Trustly jednodušší. Tento proces je stejně přímočarý jako vklad, pokud zákazník dokončil svůj KYC na místě loto. Zde jsou základní kroky k vyplácení peněz s Trustly.

  1. Přejděte do sekce pokladna a klikněte na výběry/výplaty
  2. Zadání částky k výběru
  3. Kliknutím na Trustly (bude to automatická volba, pokud byla použita při vkladu)
  4. Výběr bankovního poskytovatele
  5. Objeví se nová stránka
  6. Přihlášení pomocí bankovních údajů
  7. Potvrzení transakce a čekání na schválení od poskytovatele online loterie

Výplaty v loterii požadované prostřednictvím Trustly jsou zpracovány během jednoho až dvou pracovních dnů. Příležitostně může trvat déle, než se prostředky dostanou na bankovní účet hráče, protože mnoho finančních institucí má dobu držení, která pomáhá omezit online podvody. Před vyplacením musí hráči splnit všechny sázkové požadavky.

Když je čas vyzvednout si výhru na webu online loterie, měl by výherce použít správné jméno. Některé lotto stránky vyžadují právní identifikaci nebo stejné jméno na loterijním tiketu. Renomované stránky zajišťují, že výhry budou vyplaceny právoplatným vlastníkům. Stojí za zmínku, že výherní tikety jsou platné po určité období, takže je klíčové si přečíst podmínky loterijního webu online.

Jak provést výběr s Trustly
Bezpečnost a zabezpečení ve společnosti Trustly

Bezpečnost a zabezpečení ve společnosti Trustly

Systém Trustly se opírá o stejné špičkové bezpečnostní standardy při nakládání s daty jako banky. Jejich ověřovací techniky jsou navrženy tak, aby zmírnily běžné problémy s kybernetickou bezpečností. Kromě toho je Trustly regulován Úřadem pro finanční dohled Švédska; zákazníci tak mohou důvěřovat jejich službě pro bezpečné transakce.

Při přihlašování pomocí bankovních přihlašovacích údajů poskytuje Trustly Secure Socket Layer (SSL) pro ochranu spojení s prohlížečem. Je snazší zjistit, zda je šifrování SSL aktivní, protože se na webové adrese zobrazuje jako HTTPS.

Mnoho sázkařů se obává rizika podvodu při hraní online loterie. Ale s Trustly takové hrozby nemají na hráče nic. Protože systém neukládá bankovní informace, žádný hacker nemá přístup k citlivým datům hráče. Trustly vyžaduje, aby zákazník poskytl uživatelské jméno, heslo a bezpečnostní token zaslané prostřednictvím textové zprávy.

Tyto přihlašovací údaje zná pouze vlastník účtu, takže je pro hackera těžké uhodnout. Kromě 3-D Secure (3DS) a robustního šifrování mohou fanoušci loterie hrát bezpečně online.

3D Secure zahrnuje dvoufázové ověření při každé platbě na webu loterie. 3D je zkratka pro tři domény – banku, online obchodníka a platformu 3DS. Platby nelze zpracovat bez souhlasu majitele účtu. Zákazníci proto potřebují k potvrzení převodu prostředků zadat PIN kód.

Bezpečnost a zabezpečení ve společnosti Trustly
Spolehlivé možnosti zákaznické podpory

Spolehlivé možnosti zákaznické podpory

Společnost Trustly se zavázala poskytovat zákazníkům tu nejlepší podporu, aby byli spokojeni. Toto je zásadní aspekt online platební metody. Každý, kdo má problém se zpracováním platby, může společnost Trustly kontaktovat dvěma způsoby:

  • Telefon
  • Kontaktní formulář na stránce 'Kontaktujte nás'

Spolehlivé telefonní linky fungují od 9 do 12 hodin SEČ. Existuje jedinečná řada pro zákazníky z různých zemí, jako je Velká Británie a Švédsko. Pro pomoc s transakcemi je nejlepší zapsat si podrobnosti do kontaktního formuláře. Budou požadovat takové informace, jako je celé jméno, e-mailová adresa, referenční ID, předmět a přesný dotaz.

Při dotazu na konkrétní transakci je nutné zaslat doklad o platbě ve formátu jpeg, pdf nebo png. Tyto detaily pomáhají získat od zástupců péče o zákazníky řešení na míru.

Spolehlivé možnosti zákaznické podpory