Nejlepší Loterie s Sofort

Sofort doslova znamená „zaplaťte hned“ nebo „okamžitě“. Je akceptován u více než 35 000 online obchodníků a každý měsíc provede více než 3 miliony transakcí. Firmy a jednotlivci mají výrazně nízké transakční poplatky a špičkové online zabezpečení. Díky svému širokému použití je Sofort jednou z nejlepších platebních metod pro online loterii.

Jak provést vklad u Sofort
Jak provést vklad u Sofort

Jak provést vklad u Sofort

Online loterijní weby, které chtějí rozšířit svou zákaznickou základnu v Evropě, tak mohou učinit tím, že budou poskytovat cílené způsoby vkladu jako Sofort. Jedná se o jedno z nejbezpečnějších řešení pro internetové platby, které využívá nejnovější postupy bank, se kterými spolupracuje. Hráči mohou rychle platit za vstupenky prostřednictvím chytrých telefonů na loterijní stránce online pomocí svých přihlašovacích údajů k online bankovnictví.

Na rozdíl od populárních elektronických peněženek nejsou u Sofort uživatelé povinni registrovat nebo financovat virtuální účet. Jednoduše použijí peníze ze svých tradičních bankovních účtů. Není vyžadována žádná kreditní ani debetní karta. Proces ukládání lze shrnout takto:

  1. Přihlaste se do online loterijní platformy
  2. Klikněte na tlačítko 'Hrát Lotto' nebo 'Zakoupit lístek do loterie'
  3. Vyberte si Sofort z dostupných metod vkladu
  4. Zadejte svou zemi, poskytovatele banky
  5. Přihlaste se pomocí online bankovních údajů na nové stránce
  6. Přidejte částku, kterou chcete loterii financovat
  7. Zadejte TAN a OTP pro autorizaci převodu
  8. Prostředky jsou odepisovány v reálném čase z bankovního účtu

Poskytovatel loterie obdrží potvrzení v reálném čase a ihned zašle číslo tiketu nebo otevře loterijní hru pro sázení. Sofort si za vklady do online loterie nic neúčtuje. Sázkaři mohou poslat minimálně 1 € a až 25 000 € za den. Jednotlivé banky a loterijní weby mohou mít své vlastní transakční limity.

Kdokoli z těchto 14 zemí může hrát lotto se Sofortem: Velká Británie, Německo, Dánsko, Švýcarsko, Belgie, Polsko, Norsko, Itálie, Finsko, Rakousko, Slovensko, Španělsko, Švédsko a Nizozemsko. Sofort umožňuje hráčům loterie používat euro, libru šterlinků a polský zlotý.

Jak provést vklad u Sofort
Jak provést výběr pomocí Sofort

Jak provést výběr pomocí Sofort

Hráči by měli věnovat velkou pozornost názvům platebních metod dostupných pro výplaty loterií. Na bankovní stránce je Sofort také identifikovatelný s Pay Now nebo Klarna. Pokud by byl Sofort použit jako způsob vkladu, loterijní stránka by si podrobnosti vybavila, takže je není potřeba znovu uvádět. Zde je návod, jak vyplatit výhry v loterii pomocí Sofort.

  1. Přihlaste se na loterijní stránku a požádejte o výplatu
  2. Pro výběr vyberte Sofort
  3. Zadejte zemi bydliště a banku
  4. Stránka vás přesměruje na platformu online bankovnictví
  5. Zadejte částku, kterou chcete vybrat
  6. Podle potřeby uveďte podrobnosti o autorizaci

Protože mnoho internetových loterií je optimalizováno pro mobily, je možné výše uvedený postup absolvovat na mobilním zařízení. Při vytahování peněz z loterijní stránky online nemusí být Sofort tak okamžitý jako vklad. Lhůta pro výběr může trvat až 3 dny. V případě neobvyklého zpoždění je nejlepší kontaktovat autorizační oddělení banky.

To se může lišit v závislosti na bance. Za zmínku stojí i limit výběru pro výplaty loterií. Kolik požadovat závisí na vyhrané ceně. Na většině loterijních webů nemusí být možné vybrat zanedbatelné částky, takže by bylo rozumné počkat, až se výhry nahromadí na značnou úroveň.

Doporučuje se mít v pohotovostním režimu zákonný průkaz totožnosti, protože provozovatel loterie může před schválením výběru požádat o ověření totožnosti. To se provádí za účelem ochrany hráčů před online praním špinavých peněz.

Jak provést výběr pomocí Sofort
Bezpečnost a zabezpečení v Sofort

Bezpečnost a zabezpečení v Sofort

Absence online účtu u Sofort je první linií obrany na ochranu zákazníků před online podvody. Uživatelé se tak zbaví břemene pamatování si hesel nebo kompromitace jejich online bankovních údajů na stránkách třetích stran. Kromě toho jsou bankovní karty, které jsou náchylné ke kybernetickým útokům, minulostí, pokud jde o platby Sofort.

Prostředky jsou chráněny dvouvrstvými autentizačními systémy, které jsou bezpečnější než elektronické peněženky. Banka vyžaduje TAN kód pro každou transakci před uvolněním peněz. Žádná třetí strana nemůže toto číslo ukrást, protože jde na mobilní číslo zákazníka. Zásady ochrany osobních údajů společnosti slibují, že nebudou ukládat citlivé informace. To znamená, že hráči mohou hrát anonymně bez rizika.

Kyberzločinci se potulují po loterijních stránkách a doufají, že prolomí nebo přeruší slabé články. V dnešním stále více propojeném světě Sofort zajišťuje svým uživatelům bezpečnost dat pomocí pokročilých šifrovacích systémů. Díky robustním šifrovacím protokolům Sofort zajišťuje, že finanční údaje zákazníků zůstanou před loterijní stránkou skryté. Veškeré datové přenosy probíhají výhradně prostřednictvím 256bitových připojení AES.

Šifrování vezme prostý text a převede ho na šifrovaný text, což je kombinace náhodných znaků. Bez speciálního klíče nemůže nikdo šifrovaný text dešifrovat. Národní bezpečnostní agentura schválila AES pro uchovávání přísně tajných informací, takže to stačí k ochraně hráčů loterie.

Bezpečnost a zabezpečení v Sofort
Možnosti zákaznické podpory Sofort

Možnosti zákaznické podpory Sofort

Zákaznická podpora Sofort je nabízena v němčině a angličtině prostřednictvím:

  • Telefon
  • E-mailem
  • Online formulář
  • Online chat

Zákazníci mohou volat na oddělení péče o zákazníky od pondělí do pátku od 9 do 18 hodin. Služba je dostupná také v sobotu a neděli od 10 do 17 hodin. Telefonní čísla pro různé země jsou uvedena na webu Klarna. Pro podrobné dotazy je nejlepší použít kontaktní formulář zákaznického servisu.

Zde je možné připojit soubory pro další objasnění problému. Jakmile se dotaz dostane do systému podpory, je zodpovězen e-mailem. Proto je důležité přidat e-mailovou adresu.

Funkce online chatu je určena výhradně pro stávající uživatele Sofort a funguje nepřetržitě. Další forma pomoci je k dispozici v centru zdrojů. Zákazníci mohou v této sekci najít užitečné články, ať už se to týká problémů s platbami, odkladu, kontrol kreditu nebo odmítnutých nákupů.

Možnosti zákaznické podpory Sofort