Kompletní seznam 10 Payz loterijních stránek 2024

Payz, který patří mezi nejrozšířenější platební metody elektronickou peněženkou, mohou hráči loterie využít k financování svých účtů. Jedná se o flexibilní platební metodu, která podporuje 54 měn a je dostupná ve více než 200 zemích světa. Payz podporuje nákupy losů v zemích, kde jsou online hazardní hry povoleny.

Je to registrovaná ochranná známka společnosti PSI-Pay Ltd a má dlouhou historii v odvětví online plateb od roku 2000. Společnost Payz dříve vydávala kartu s názvem ecoCard, která byla nedávno nahrazena kartou Payz Mastercard. Přestože se karta stále používá, noví uživatelé Payz již nepotřebují kartu EcoCard k nákupu losů online.

Kompletní seznam 10 Payz loterijních stránek 2024
Jakub Svoboda
WriterJakub SvobodaWriter
Fact CheckerSamuel OseiFact Checker

Jak provést vklad s Payz v online loteriích

Tím, že je řízena britským úřadem pro finanční chování a partnerem společnosti Mastercard, si vybudovala silnou reputaci pro svou odpovědnost. Způsob platby ecoVirtualcard uživateli umožňuje posílat platby do celého světa bez obav, že budou sledováni úřady.

Zákazníci mohou mít také přístup ke svým účtům prostřednictvím aplikace Payz, která jim umožňuje ovládat své mobilní digitální peněženky. Od vkladů po převody peněz má mobilní aplikace Payz všechny funkce jako desktopová verze. Většina online loterijních webů přijímá přímé platby Payz, některé však mohou také vyžadovat, aby zákazník propojil svou eko kartu s kreditní kartou.

Payz je perfektní platební možností pro zvýšení zůstatku na účtu online loterijní web kde je tato forma hazardu legální. Financování účtu by mělo být rychlým a zjednodušeným postupem.

Chcete-li vložit peníze na lotto účet prostřednictvím Payz, existuje řada kroků, které sázkaři dodržují. V první řadě se zákazník musí přihlásit do jakékoli loterijní platformy Payz. Poté se mohou přihlásit ke svému účtu a poté přejít do oblasti „pokladna“. Mezi prezentovanými způsoby vkladu by měl uživatel vybrat Payz jako preferovanou možnost platby.

Jakmile je možnost platby nastavena, sázkař by nyní měl vyplnit požadovanou částku vkladu a údaje Payz. Některé z požadovaných osobních údajů zahrnují telefonní číslo, adresu a zemi bydliště. Po ověření může uživatel kliknout na tlačítko "potvrdit" pro odeslání peněz. Stav jejich loterijního účtu se aktualizuje okamžitě po dokončení transakce.

Jak Payz funguje

Payz MasterCard se připojuje přímo k příslušnému ekoúčtu. Tímto způsobem bude mít uživatel k dispozici finanční prostředky pro hraní online loterie. I když lze digitální peněženku ecoCard financovat bankovním převodem, není nutné ji propojovat s bankovním účtem.

Denní limit vkladu závisí na úrovni zákazníka. Noví uživatelé, kteří si právě otevřeli účet Payz, jsou umístěni na klasickou úroveň a pomalu přecházejí na stříbrnou úroveň. Maximální denní limit vkladu na účet Payz je 200 EUR na klasické úrovni a 3 000 EUR na úrovni Silver.

Může uživatel vkládat peníze přes mobilní telefon?

Ano. Je možné vkládat přes aplikaci Payz, která má stejné možnosti jako desktopová verze. Aplikace je podporována verzemi pro Android i iOS. Kromě toho může uživatel také navštívit webovou stránku prostřednictvím mobilního telefonu, kdykoli potřebuje provést vklad.

Jak provést výběr s Payz

Fanoušci loterie si po úspěšné sázce rádi vybírají své loterijní výplaty. Mohou si vybrat peníze ze svého účtu pomocí Payz, jakmile splní požadavky na výběr. Měli by si však uvědomit, že v závislosti na poskytovateli online loterie se proces výběru může lišit. Některé stránky vyplácejí prostředky na hlavní ekoÚčet, zatímco jiné na Payz Mastercard.

K tomu se hráč nejprve přihlásí ke svému loterijnímu účtu. Z rozbalovací nabídky vyberou jako způsob platby Payz. Nakonec musí zadat požadovanou částku a poté pokračovat v potvrzení. S výplatami Payz je spojen malý poplatek, i když zanedbatelný, a může se lišit od jednoho loterijního webu k druhému.

Jaký je denní limit výběru?

Maximální denní výběr na stříbrné úrovni je 750 EUR, přičemž nejvyšší částka, kterou lze vybrat v jedné transakci, je 250 EUR. Pro zlatou, platinovou a VIP úroveň se denní limit výběru zvyšuje až na 1 500 EUR a jedna transakce může zahrnovat až 500 EUR. Nejvyšší počet výběrů z bankomatu, který může klient denně provést, je 10x pro všechny stavy účtu.

Jaké jsou doby zpracování?

Proces výběru je obvykle rychlý, některé loterijní weby zaberou méně než jeden den, zatímco jiné mohou trvat až 3 dny.

Lze vybírat přes mobilní telefon?

Ano. Peníze je možné vybírat pomocí mobilního telefonu díky pohodlí aplikace Payz. Klienti mohou také navštívit webové stránky Payz a převést své prostředky na jiné bankovní účty.

Bezpečnost a zabezpečení ve společnosti Payz

Dnešní hráči loterie jsou vystaveni zlomyslným činům podvodníků nebo podvodníků, kteří působí na webu. Bezpečnostní faktor musí vstoupit do hry zejména při online loterijních transakcích. Aby se nadšenci do loterie nedostali do pasti, musí zkontrolovat, zda je jejich preferovaný způsob platby schválen britským úřadem pro finanční chování.

Převody peněz pomocí Payz jsou velmi bezpečné a pokrývají všechny bezpečnostní mezery, které mohou podvodníci ohrozit. Společnost se zaměřuje na zajištění důvěrnosti a bezpečnosti citlivých informací svých klientů. Jejich servery provádějí každou transakci v souladu s dohodami s úřadem pro finanční chování, aby zabránily podvodům a praní špinavých peněz.

Payz využívá 3D Secure (3DS) v eko kartách, což umožňuje transparentnost a bezpečnost při přesunu peněz do az online obchodníků a dalších účtů. Další ochranu poskytuje dvoufázové ověření, které zajistí, že k účtu bude mít přístup pouze oprávněný vlastník.

Při dvoufázovém ověření obdrží zákazník SMS nebo kód na své telefonní číslo a zadáním hesla ověří svou identitu. Takový postup je nutností pokaždé, když uživatelé přistupují ke svým účtům. Klient buď obdrží unikátní kód z Google Authenticator, nebo mu bude zaslán přímo na telefon.

Možnosti zákaznické podpory Payz pro loterie

Zákazníci mají několik způsobů, jak se rychle dostat do kontaktu s podporou Payz, když čelí potížím. Domovská stránka Payz má kontaktní formulář, funkci živého chatu a e-mailovou adresu. Klientům se doporučuje, aby uvedli své ID účtu, pokud chtějí být obsluhováni prostřednictvím e-mailu nebo kontaktního formuláře.

Při použití těchto dvou kanálů se očekává odpověď během 1-2 dnů. Funkce živého chatu Payz je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak se dostat do kontaktu s online agenty. Zástupce podpory je obvykle dosažitelný prostřednictvím živého chatu během několika minut a je dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Stránka FAQ je k dispozici pro pomoc uživatelům, kteří uvízli a chtějí získat rychlé odpovědi na obecné otázky. Zákazníkům se doporučuje, aby používali funkci živého chatu nebo e-mailu, pokud se setkají s problémy s přihlášením ke svým účtům nebo mají obavy o zabezpečení účtu.

V případě ztráty nebo odcizení karty Payz MasterCard se doporučuje řešit problém prostřednictvím virtuálního účtu Payz. To se provede výběrem „ecoCard“ z nabídky vlevo a kliknutím na „Zrušit kartu“. Kontaktní údaje Payz jsou následující:

  • E-mailem: Customersupport@Payz.com
  • Telefonní číslo: volejte 08718981012
  • Pro živý chat se musíte přihlásit k účtu
About the author
Jakub Svoboda
Jakub Svoboda
About

S bystrým porozuměním hraní a hlubokou láskou ke svým českým kořenům Jakub mění krajinu online casinových průvodců tím, že do nich vnáší místní kouzlo a univerzální půvab. Jeho zručná lokalizace přináší srdce České republiky na obrazovku každého hráče.

Send email
More posts by Jakub Svoboda