IGT, slavná herní zábavní společnost z Spojené království, a Sony Pictures Television mají 10letou smlouvu od ledna 2025 do prosince 2034. Podle dohody bude mít zábavní společnost se sídlem v Londýně registrovaná na NYSE exkluzivní práva na značku Wheel of Fortune.
Dohoda umožňuje IGT poskytovat značku v oblasti her, loterií, iGaming a iLottery. Kromě toho má nyní společnost nevýhradní práva na distribuci Obsah kola štěstí v sociálních kasinech zdarma.
Podle Renata Ascoliho, generálního ředitele IGT, Global Gaming, získání exkluzivního přístupu k hrám, loteriím, iGaming a iLottery ke značce Wheel of Fortune do roku 2034 umožňuje společnosti maximalizovat výnosy z licenčního partnerství. Generální ředitel poznamenal, že dohoda dále posílí tradici společnosti vytvářet vícekanálové hry Wheel of Fortune s vysokou poptávkou a významnými cenami.
Ascoli dodal:
„Sony Pictures Television je důvěryhodným partnerem IGT již více než 25 let a za tu dobu jsme dodali rozmanité portfolio her Wheel of Fortune, které nastavilo průmyslový standard pro inovace, je jasným lídrem v oblasti herního výkonu. grafy a přinesla našim zákazníkům značné příjmy.“
Wheel of Fortune patří mezi nejvýkonnější produkty IGT pro hazardní hry. Společnost jej použila jako strategický prvek ve svém výběru iGaming a začlenila jej do několik loterijních her.
Nedávno se společnosti IGT podařilo tento produkt zavést několika předním operátorům v Severní Americe. Například společnost spustila své první online kasino Wheel of Fortune pod vedením značky ve Spojených státech poté, co letos v březnu podepsal smlouvu s jedním z předních operátorů v regionu.
Kromě prodloužení smlouvy se Sony prodloužila společnost IGT také smlouvy se společností přední světoví provozovatelé loterií, počítaje v to:
Výkonná viceprezidentka herních pořadů společnosti Sony Pictures Television Suzanne Preteová v komentáři k dohodě poznamenala:
"Jsme nadšeni, že prodlužujeme naše dlouholeté partnerství s IGT. Tato přelomová dohoda zaručuje, že hráči kasin a loterií po celém světě si mohou po mnoho let užívat hry s tématem Wheel of Fortune světové třídy."
Prete poznamenal, že obě společnosti mají stejnou vizi inovativního využívání značky Wheel of Fortune k vytvoření více příležitostí a zajištění toho, že značka zůstane spojena se zábavou a výhrami.